به مناسبت سال جدید ریاست و جمعی از مسئولین و اعضای هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی یزد در سومین روز کاری سال 93 از خانواده مرحوم دکتر علی سلطانی بنیانگذار و موسس این واحد دانشگاهی دیدار بعمل آوردند .

در این جلسه صمیمی که در منزل مرحوم سلطانی انجام شد ، دکتر سید حیدر میرفخرالدینی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی یزد ضمن تبریک و شاد باش سال جدید به خانواده علی سلطانی ، عملکرد و فعالیت این دانشگاه را در سال گذشته مطلوب ارزیابی کرد و اظهار داشت : هیات رئیسه و تمام مجموعه دانشگاه با جدیت تمام برای سر بلندی و پیشرفت دانشگاه آزاد اسلامی یزد تلاش خواهند کرد . وی ادامه داد : دانشگاه آزاد اسلامی یزد مجموعه عظیمی است که به دست توانای مرحوم دکتر سلطانی بنا نهاده شد و همکنون هرجا که قدم می نهیم آثار ، خدمات و فعالیت های ارزنده ی ایشان در همه زمینه ها مشهود است . دکتر میر فخرالدینی فعالیت ها ، اقدامات و کارهای بزرگ مرحوم دکتر علی سلطانی را باعث توسعه و پیشرفت علمی استان برشمرد و افزود : همه موفقیت ها و افتخارات واحد یزد مدیون تلاش مرحوم سلطانی و دیگر همکاران و مسئولین تلاشگر واحد یزد است که این دانشگاه را در جایگاه بسیار خوبی در بین واحد های دانشگاهی کشور قرار داده است . رئیس واحد یزد تصریح کرد : با توجه به پتانسیل های این واحد و با توجه به حضور همه جانبه دانشگاهیان امیدواریم در سال جاری با همکاری و تلاش همه همکاران شاهد پیشرفت و تعالی هر چه بیشتر دانشگاه باشیم .










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا